[insta-week]-WURM Handmade jewelry

Cumartesi, Eylül 01, 2012

[insta-week]

rengarenk kaktüsler
Rengarenk kaktüsler. Kaktüsleri çok severim. Yakında bunlardan bir kaç tane almayı planlıyorum.
 3. fotoğraftakiler gece parlıyormuş, kağıdında öyle yazıyordu ne kadar doğru bilmiyorum.
Böyle bir kaktüse sahip olan oldu mu hiç? 
Fotoğrafların daha büyük hallerini facebook sayfamda görebilirsiniz.

  
karakalem çalışmalarımGeçen yıl 2 hafta kadar İsmek'in resim kursuna gitme fırsatı bulmuştum, fakat daha sonra devam edemedim. Bu resimleri de tesadüfen bulunca paylaşmak istedim, biliyorum oldukça amatörler :)  Bu yıl sanırım tekrar gidip, kursu tamamlamayı düşünüyorum. Umarım o zaman daha paylaşmaya değer resimlerimi de paylaşabilirim.
fimodan takılar
Kız kardeşlerimle yaptığımız fimo denememizi burada paylaşmıştım.

1. Fotoğraftaki yaprak küpeleri, o gün paylaşmayı unutmuşum.
2. Fotoğrafta da pacmani donutu yerken yakaladık, çok sevimli görünüyor değil mi? :)

nar tanesi küpe, nail art, sedefli bileklik
1. Bu hafta bir nar tanesi küpe siparişi daha alınca, Eylül çekilişinde kesinlikle nar tanesi küpe hediye etmeye karar verdim.
Facebook sayfamda günlük hayatınızda en çok kullandığınız takıyı sormuştum. 
Bileklikten sonra en çok takılan takı küpeymiş, anketime göre. 

Temmuz ve Ağustos çekilişlerimin ikisinde de bileklik hediye ettim, 
bu sefer de bir küpe hediye etsem güzel olur diye düşünüyorum.

Anketimi siz de cevaplamak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

2. Yaptığım bu sedef taşlı bilekliğin fotoğraflarını da yakında paylaşacağım.



Mutlu haftasonları herkese..

Sevgiyle kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..