[DIY] Zincirli örme bileklik yapımı-WURM Handmade jewelry

Pazar, Eylül 02, 2012

[DIY] Zincirli örme bileklik yapımı

Merhaba :)

Yapımını göstereceğim bu bilekliği önceden burada da paylaşmıştım.

Şimdi de yapımını anlatacağım.
Tüm aşamalarımızı tamamladığımızda elimizde şöyle bir bileklik olacak.

zincirli örme bileklik
Malzemeler:
zincirli bileklik malzemeler
Yapım aşamaları:

Öncelikle deri ipi bileğinizin ölçüsünde ikiye katlıyoruz. Zinciri de arasından geçiriyoruz.
yapım aşamaları
Yapım aşamaları
Ben düğüm atarak zinciri sabitlemeyi uygun gördüm, siz farklı yollar da deneyebilirsiniz tabi ki.

Örme aşaması aşağıdaki fotoğraflarda...
yapım aşamaları
yapım aşamaları
yapım aşamaları
yapım aşamaları
yapım aşamaları
Böyle görünmesi gerekiyor fotoğraflardaki gibi ördükten sonra :)

zincirli örme bileklik
Yine düğüm atarak bitirmeyi tercih ettim.

Uçlarını takınca da bilekliğimiz artık hazır :)

zincirli örme bileklik
Eğer siz de yapmayı denerseniz, lütfen bir fotoğrafla benimle paylaşın, çok mutlu olurum :)

arm party
Umarım fotoğraflar açıklayıcı olmuştur..

Sevgiler..



2 yorum:

  1. Çok şeker, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. grata por compartilhar a confecção desta linda pulseira.
    tghereza meletti-Sorocaba,São Paulo Brasil.

    YanıtlaSil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..