[DIY] Rengarenk keçe kolye yapımı-WURM Handmade jewelry

Pazar, Ağustos 19, 2012

[DIY] Rengarenk keçe kolye yapımı

Merhaba :)

Keçeyle yapılan aksesuarları çok seviyorum. Bugün sizlerle keçeden yaptığım bu sevimli kolyeyi paylaşacağım ve nasıl yaptığımı anlatacağım. Üstelik yapımı da çok basit :)

Tüm işlemleri tamamladığımızda şöyle bir kolye ortaya çıkmış olacak.
 renlki keçe kolye
Yapmaya karar verdiyseniz, haydi malzemelerimize bir göz atalım.

keçe kolye yapımı malzemeler
-Rengarenk keçeler
-Zincir
-Keçeleri zincire geçirebilmek için küçük halkalar
-Halkaları kapatmak için küçük bir pense.

Öncelikle keçelerimizi istediğimiz büyüklükte küçük karelere kesiyoruz. Hepsi aynı boyda olabilir yada benim gibi düzensiz kareler kesebilirsiniz.
keçeden
Keçe parçalarını zincire halkalarla geçireceğiz, bunun için keçelere küçük delikler açmamız gerekiyor.
Ben bu işi makasla yapmayı uygun gördüm.
keçeye delik açma
Ardından keçeleri minik halkalara geçiriyoruz şu şekilde ve halkalarla beraber zincire teker teker yerleştiriyoruz.
keçe kolye yapımı
Zincire kaç tane keçe dizeceğiniz tamamen isteğinize bağlı.

İşte kolyemiz hazır, seve seve takabiliriz artık :)

keçeden kolye modelleri
Eğer yaparsanız, benimle fotoğrafını paylaşabilirsiniz, görmeyi çok isterim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..