Kumaş bileklik [fabric bracelet]-WURM Handmade jewelry

Pazar, Temmuz 01, 2012

Kumaş bileklik [fabric bracelet]

Merhaba.
Bugün sizlerle bir geri dönüşüm projemi paylaşacağım.
kumaş bileklik
Bu bileklik modelleri bir zamanlar çok modaydı. Demirlerin arasından geçen bir deri vardı, o halini sevmiyordum, bende çıkarttım ve içinden geçirmek için bir kumaş hazırladım. Böyle daha şık oldu :) 

Sonuçtan çok memnun kaldım, bu bilekliklerden bir sürü yapmayı planlıyorum. Bunun gibi çiçekli,rengarenk kumaşların çok yakışacağını düşünüyorum. 

Halkaları hizaya getirip kumaşı geçirmek biraz zahmetli bir iş, bir tane daha yaptığımda, böyle bir bilekliğin nasıl yapılacağını da göstereceğim.

Sevgiler..


----------------------------------------------
Hello!

I am sharing a recycling project today.

This bracelet model was very fashionable model a few years ago. There was a leather passing through the iron circles, I don't like that model with leather then I took off it. I prepared a fabric to pass through. It became more elegant with fabric.

I am very pleased the result with fabric so I plan to make a lot of bracelets like that. Flowery, colorful fabrics like in this bracelet, would look great.

It is a bit hard thing to put in order the iron circles to passing through fabric.If I make one more time, I will show you how to make a bracelet like this one.

Much love...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..