Pet şişeden yapraklar [Recycled bracelet from plastic water bottles]-WURM Handmade jewelry

Salı, Haziran 26, 2012

Pet şişeden yapraklar [Recycled bracelet from plastic water bottles]

Güzel bir yaz gününden herkese merhaba :)
pet şişeden takılar
Pet şişeleri değerlendirmek uzun süredir aklıma olan bir şeydi, neler yapabilirim diye düşünürken aklıma yeşil olanından yaprak yapma fikri geldi. Şişeden yaprak şeklinde parçalar kestim. Bileğe takınca zarar vermemesi için de suda kaynattım, böylece biraz kıvrılıp daha çok yaprağa benzediler.

pet şişeden takı yapımı
Aralara da rengarenk boncuklar yerleştirdim. Çiçek gibi rengarenk bir bileklik oldu, ben çok sevdim.
Pet şişeleri takılarda değerlendirmek harika bir fikir bence. Bu işin devamını getirebilmek güzel olurdu, ortaya güzel şeyler çıkabilir.

Sevgiler..


----------------------------------------------

Hello to everyone on a nice summer day :)

It was in my mind for a long time to recycle plastic water bottles, I thinked what could I do and find an idea of making leaf from green ones. I cut leaf-shaped pieces from a green bottle. I boiled them on water to avoid damage a wrist, so they became curly like leaves.

I added colorful beads near on them. It became a colorful bracelet as a flower. I loved it.
I think, making jewelry is a great idea to evaluate plastic water bottles. I want to make more project with plastic bottles, it would be good.

Much love.



2 yorum:

  1. çok sevdim nefis olmuş ;) ilk görüşte ama kenarları nasıl olacak demiştim ama kaynatmak cidden çok iyi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tesadüfen keşfettim,kenarlarında hiç bi sivrilik keskinlik vb. kalmıyor. Beğenmenize sevindim :)

      Sil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..