Gülen yüz broş [happy face brooch]-WURM Handmade jewelry

Perşembe, Haziran 21, 2012

Gülen yüz broş [happy face brooch]

Merhaba...

Yeni bir şey paylaşmayalı uzun zaman oldu. Finaller filan derken zaman akıp geçmiş, okul bitince de biraz kaytardım diyelim buraya yazmaktan. Ama boş durdum da diyemem, yeni şeyler yapmaya çalıştım.

Henüz takı tasarlama işini ögrenme aşamasında olduğumu söylemiştim, pek çok yönteme el almaya çalışıyorum. Şimdi paylaşacağım broşu ise resinle yapmaya çalıştım. 100 kat vernik yerine, 50 kat vernik almışım ama. Bu yüzden istediğim şekilde olmadı sanırım. Daha yoğun ve kalın bir tabaka olmasını isterdim, benimki daha ince oldu ve istediğim gibi parlamıyor.

gülen yüz broş
Aynı zamanda bu kadar uzun zaman sonra yeniden bloğuma dönüşüme uğur getirsin diye gülen yüz broşumu öncelikle yayınlamaya karar verdim. Diğer denemelerimi de zamanla yayınlamaya devam edeceğim, sonunda istediğim parlaklıkta ve kalınlıkla resinli şeyler yapacağıma dair umutlarım var :)

Herkese mutlu günler, gülücükleriniz yüzünüzden eksik olmasın. Şimdi böyle deyince aklıma bir şey geldi. İlkokulda hatıra defterlerimiz vardı, birinin bana "mutluluk yağmurunda şemsiyesiz kal inşallah" yazdığını hatırlıyorum. İşte bende aynı dileği gönderiyorum şimdi herkese :) 


Hi..
It has been very long time without sharing something new. I had exams. The school was finished, I know I skip to blogging. But I can not say I didn't make anything. I tried to do new things, of course.
I said that I am new at jewelry design and try to learn something about it. I try many different ways, frequently.
Anyway, I am back here and I decided to share the happy face brooch first. I wish it bring me good luck.

I made this brooch with resin. But It did not as I want. It was mat and thin. So please advice me.
I will share my other try with resin, follow me.

Happy days for everyone. Be happy and smile always!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..