sarı - mor kolye [yellow and purple necklace]-WURM Handmade jewelry

Perşembe, Nisan 05, 2012

sarı - mor kolye [yellow and purple necklace]

Merhabalar =)

Biraz zaman oldu yeni ürün koymayalı, ama bu zamanda boş durmadım ve yeni şeyler yaptım. Aslında fotoğraf makinem olmadığı için, resmetmek biraz zorlu oluyor, bazılarını da malzeme sıkıntım sebebiyle tamamlayamıyorum :( Ancak toparlayıp yavaş yavaş paylaşımlarıma devam edeceğim.

Şimdi yaptığım ilginç bir kolyeyi paylaşmak istiyorum sizinle. Biraz farklı ve renkli bir kolye ucu oldu bu, esasında güzel bir kombinle oldukça stylish durabilir diye düşünüyorum =)



Bu arada resimlerin üzerlerine tıklayınca daha da büyüyebiliyorlar, incelemek isteyenler için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..