Zarif ve sade bir kolye.-WURM Handmade jewelry

Pazar, Mart 18, 2012

Zarif ve sade bir kolye.

Herkese merhaba =)

Bu hafta sonumu tamamiyle kolye uçları yapmakla geçirdim diyebilirim. Bir sürü model ve tarzda pek çok şey yaptım. Yalnız hepsini bir anda değil, yavaş yavaş paylaşacağım bloğumda, arada yaptığım diğer şeyleri de göstermek istiyorum çünkü sizlere.

Aynı zamanda okula gittiğim için, bloğuma yeterince zaman ayıramadığımı fark ettim, zamanımı daha planlı kullanmaya başlamalıyım, çünkü aslında yaptığım ama fotoğraflayıp paylaşamadığım bir sürü şey var. Neyse lafı daha fazla uzatmadan kolyelerimden birini göstereyim.



Bu arada zor ikna etmiş olsam da, fotoğrafları çekerken bana yardımcı olan kardeşime de burdan çok teşekkür ederim =)  

2 yorum:

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..