Topitop küpeler-WURM Handmade jewelry

Pazartesi, Mart 19, 2012

Topitop küpeler

Merhaba =)

Yapımı oldukça kolay olan, sade küpeler yaptım bugün. Çok şekerler bence. Hatta sadeliği ile şıklık bile yaratabilirler diye düşünüyorum. Açıkçası çok sevdim ben, kullanışlı oldular.
3 farklı renkleri var.


Yaptığım ürünleri meyvelere vs. benzetmekten kendimi alamıyorum.Mesela bu yeşilleri bana minik yeşil erikleri anımsatıyor.

Bunlar da böğürtlen tanesine benzemiyor mu?

Bunlar ise karamel toplarına benzetiyorum.

Sevimlilikleri bu güzel renklerinden geliyor sanırım =)

Şimdilik bu kadar, herkese sevgiler...


2 yorum:

  1. Ablacım küpelerini çok beğendim,benim bir facebook sayfam var küpelerini beğendiğimden sayfama koydum ama senin bloğunda ve internetten alıntı olduğunuda belirttim.Kızmazsın değil mi?Bu arada yaptıkların çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe çok tatlısın :) Alıntı olduğunu da belirttiysen tabi ki sorun yok. Beğendiğin için sağol bu arada. Sevgiler.

      Sil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..